Jeg ønsker at få en Rottweiler igen.

Jeg har haft Hunde i over 50 år. Jeg har haft med Rottweiler at gøre siden 1959 hvor min far havde kennel med denne race- dog med Collie hunde i nogle år. men allerførst var det Rottweileren der havde vore største interesse. Derfor vil jeg der har en stor viden om disse hunde, optage en hvalp igen i familien. Efter nogle år med sygdom hvor jeg ikke har haft hund at tage mig af, gerne en der har haft det svært hos tidligere ejer, jeg har før haft adfærdsvanskelige hunde i hjemmet og haft fornøjelsen at gøre dem til værdige familiehunde, den sidste blev 13 år gammel, og var træt af alder. Jeg havde den glæde at den var borte inden jeg blev indlagt p.g.af sygdom,og nu hvor jeg er frisk igen savner jeg en kammerat af hankøn gerne en hvalp med skønhedsplet eller flere, den skal ikke bruges til udstillinger eller andre svære opgaver som jeg ikke selv kan klare selv om jeg er en mand på 73 år. Min hustru gennem 45 år, har ligeledes et godt tag på en hund af overnævnte art, og er ikke uvant med problemhunde idet jeg gennem mange år har taget mig af sådanne på anbefalinger fra andre der er blevet glade for deres hunde igen. Det har været mig en glæde i gennem mange år, og vil bruge mine erfaringer igen. Ps. Jeg trænger til noget mere motion,og hvad er bedre end en tom snor end en lille eller stor hvalp at give kærlighed og fortrolighed. Mvh Per perpoulsen@c.dk Hvis jeg kan bruges står jeg gerne til rådighed.
Af Per H. Poulsen  •  Oprettet: 2010-01-24 14:21:24  •  2 Indlæg

2010-01-24 22:53:25  •  Af :

De har min e-mail adresse lad mig gerne høre fra dem.Mvh per

2010-01-24 22:54:31  •  Af :

Opret nyt indlæg

Her kan du oprette et nyt indlæg som svar/tillæg til ovenstående. Pedigree® forebeholder sig retten til, uden varsel, at slette indlæg, hvis de på nogen måde kan findes anstødelige.
Gentag denne kode
Dit navn
Evt. billede
Tekst
Antal tegn tilbage:

Andre tråde